Polityka prywatności
[informacja na temat przetwarzania danych osobowych w związku z prowadzeniem przez Dom Maklerski Navigator rejestru akcjonariuszy]
Niniejsza Polityka prywatności jest kierowana do:
Zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) („RODO”), informujemy, że Administratorem Państwa danych osobowych jest Dom Maklerski Navigator S.A. (KRS: 0000274307).
Można się z nami kontaktować poprzez:
formularz kontaktowy dostępny na: | www.dmnavigator.pl |
adres e-mail: | biuro@dmnavigator.pl |
telefon kontaktowy: | +48 22 630 83 33 |
Pisemnie na adres: | ul. Twarda 18, 00-105 Warszawa |
Inspektor ochrony danych
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Można się z nim kontaktować w sprawach ochrony danych osobowych i realizacji przysługujących praw: iod@dmnavigator.pl .
Cel, podstawa przetwarzania i okres przechowywania danych osobowych
Cel | Podstawa | Okres przechowywania |
1. realizacja umowy o prowadzenie rejestru akcjonariuszy i realizacji innych obowiązków prawnych z tym związanych | – art. 6 ust. 1 lit. b RODO – wykonanie umowy o świadczenie usługi prowadzenia rejestru akcjonariuszy
– art. 6 ust. 1 lit. c RODO wykonanie obowiązków prawnych tj. art. 3281 § 2 i nast. Kodeksu spółek handlowych oraz wynikających z ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
|
do czasu wykreślenia z rejestru akcjonariuszy lub przez okres niezbędny do wypełnienia przez Administratora obowiązków przewidzianych przepisami prawa, przez okres wskazany w tych przepisach
|
2. prowadzenie konta akcjonariusza |
art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda
|
do czasu cofnięcia zgody
|
3. realizacja umowy o świadczenie usług maklerskich, w tym dołączenie do bazy inwestorów Domu Maklerskiego Navigator oraz prowadzenie konta na Platformie Maklerskiej | – art. 6 ust. 1 lit. b RODO – wykonanie umowy o świadczenie usług maklerskich
|
do czasu wygaśnięcia lub rozwiązania umowy
|
4. składanie reklamacji
|
art. 6 ust. 1 lit. f RODO – realizacja prawnie uzasadnionych interesów administratora tj. dbanie o jakość obsługi i wizerunek
|
rok od czasu rozpatrzenia reklamacji
|
5. dochodzenie lub obrona przed roszczeniami |
art. 6 ust. 1 lit. f RODO – realizacja prawnie uzasadnionych interesów administratora tj. obrona interesów
|
do czasu wygaśnięcia roszczeń
|
6. przekazanie danych podmiotom trzecim |
art. 6 ust. 1 lit. f RODO – zgoda
|
do czasu cofnięcia zgody |
7. marketing bezpośredni
|
art. 6 ust. 1 lit. f RODO – realizacja prawnie uzasadnionych interesów administratora tj. zwiększenie dochodów i wizerunek, w tym również z związku z wyrażeniem zgody na otrzymywanie informacji marketingowych z wykorzystaniem adresu e-mail lub numeru telefonu | do czasu wykreślenia z rejestru akcjonariuszy lub do momentu wniesienia sprzeciwu przeciwko dalszemu przetwarzaniu, lub do czasu cofnięcia zgody (w przypadku marketingu wysyłanego z wykorzystaniem adresu e-mail lub numeru telefonu)
|
W stosunku do danych przetwarzanych na podstawie zgody, informujemy, że wyrażenie zgody każdorazowo jest całkowicie dobrowolne a w przypadku jej wyrażenia w dowolnym momencie przysługuje Państwu prawo do jej wycofania. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano dotychczas.
Odbiorcami Państwa danych są podmioty, którym powierzyliśmy przetwarzanie danych osobowych w naszym imieniu tj. dostawcy usług IT oraz podmioty lub organy uprawnione na podstawie przepisów prawa.
Zgodnie z RODO przysługuje Państwu:
Podanie następujących danych jest obowiązkowe:
ponadto dla akcjonariuszy obowiązkowe jest podanie następujących danych:
Podanie pozostałych danych jest dobrowolne i służy zapewnieniu lub ułatwieniu wykonania praw akcjonariuszy, osób współuprawnionych do akcji, lub osób mających interes prawny w dokonaniu wpisu.
W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych nie dochodzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym do profilowania.
Dane osobowe otrzymaliśmy od Spółek, dla których Administrator prowadzi rejestr akcjonariuszy, od jej akcjonariuszy lub bezpośrednio od Państwa.
Witryna internetowa, na której znajduje się Aplikacja web Domu Maklerskiego Navigator S.A. (dalej: Aplikacja) korzysta z plików „cookies” w celu zapewnienia bezpieczeństwa funkcjonowania Aplikacji oraz umożliwienia dłuższego czasu pracy dla użytkownika w Aplikacji.
Pliki cookies mogą w określonych okoliczności mogą stanowić dla nas dane osobowe. Co do zasady nie identyfikujemy tożsamości użytkowników na podstawie informacji przechowywanych w zainstalowanych plikach cookies. Informacje te są przechowywane w formie anonimowej. Niemniej jednak, jeżeli użytkownik dokona rejestracji i zaloguje się, to będziemy mieć możliwość zestawienia informacji dotyczących logowania z danymi pochodzących z plików cookies.
Używane przez Aplikację pliki są to tzw. „cookies sesyjne”, co oznacza, że są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia przeglądarki internetowej. Te cookies są obowiązkowe i niezbędne aby funkcjonalności aplikacji działały poprawnie.
Użytkownik ma możliwość zarządzania plikami cookies na poziomie przeglądarki. Jeżeli użytkownik nie zgadza się na korzystanie przez nas plików cookies, ma możliwość zmiany ustawień swojej przeglądarki tak, by pliki cookies były usuwane lub automatycznie blokowane. Niemniej jednak zmiana tych ustawień może skutkować utratą możliwości korzystania z naszej aplikacji lub niektórych jej funkcji.